Zamawiasz jak zwykle w sklepach, które oferują usługę Zapłać w ratach z możliwością spłaty w ratach 0% (RRSO 0%). Odbierasz zakupy, sprawdzasz produkty i decydujesz, czy chcesz je zatrzymać. Spłacasz do 30 dni lub w miesięcznych ratach 0% - czyli bez dodatkowych kosztów.
1
Krok 1
Składając zamówienie, wybierasz usługę Zapłać w ratach".
2
Krok 2
PayPo płaci za Ciebie rachunek.
3
Krok 3
Otrzymujesz swoje zakupy.
4
Krok 4
W ramach usługi Zapłać w ratach z ratami 0% możesz opłacić swoje zamówienie za 30 dni lub skorzystać z nieoprocentowanych rat. Bez dodatkowych kosztów.
Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu decydować, czy skorzystasz - płacąc z PayPo, dajesz sobie czas na podjęcie decyzji.
Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat. Możesz pozwolić sobie na więcej - zaszaleć na wyprzedażach lub kupić prezent sobie czy bliskim, a spłacając zamówienie, skorzystać z rat.
Korzystasz z atrakcyjnych promocji i dedykowanych kodów rabatowych od naszych Partnerów
Robisz pewne zakupy - płacisz, dopiero po odebraniu i sprawdzeniu zamówienia, bez mrożenia swoich własnych środków pieniężnych.
Przykład reprezentatywny: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 0,00%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 240,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 240,00 zł, oprocentowanie 0%, całkowity koszt kredytu 0 zł (w tym prowizja 0 zł, odsetki 0 zł), 4 raty równe po 60 zł, okres obowiązywania umowy - 120 dni. Kalkulacja została dokonana na dzień 15.12.2022 r. na reprezentatywnym przykładzie. Udzielenie kredytu jest uzależnione od oceny zdolności kredytowej klienta przez PayPo Sp. z o.o. Kredyt konsumencki wiązany z prowizją i oprocentowaniem 0% dostępny jest w wybranych sklepach. Warunki udzielania kredytu zawarte są w Regulaminie usługi “Zapłać w ratach” dostępnym na www.paypo.pl. Okres obowiązywania umowy wynosi 120 dni.
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie, do skorzystania z płatności PayPo nie wymagamy podania danych karty kredytowej/debetowej.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
3. Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z usługi “Zapłać w ratach” z ratami 0%, spłacasz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych kosztów.
5. Co, jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic się nie stanie. Po 30 dniach możesz skorzystać z płatności na raty 0%
6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
Jestem bardzo zadowolona z płatności z PayPo. W każdej chwili, kiedy czegoś potrzebuję, mogę zrobić szybko i sprawnie zakupy, a potem w dogodnym terminie dokonać spłaty.
Monika
5.0
Rewelacja - jak dla mnie najszybszy i najwspanialszy sposób zapłaty za przesyłki, które mogę spokojnie obejrzeć, przetestować, przymierzyć czy sprawdzić w domu. Bez nerwów, pośpiechu i zbędnego zamrażania gotówki. A przy tym tak pewnie i bezpiecznie. POLECAM
Magdalena
5.0
Nigdy się nie zawiodłam na usłudze PayPo. Czytelne i jasne zasady. Dobry system powiadomień. Korzystam i będę korzystać.
Ala
5.0
Prezentowane opinie pochodzą z serwisu Opineo. Weryfikacja opinii realizowana jest zgodnie z Regulaminem dla użytkowników serwisu Opineo.pl
Zobacz opinie na OpineoOd poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora