Kup teraz, zapłać później w 3 ratach 0%

Odkryj nowe możliwości z PayPo i daj sobie czas na płatność. Kupujesz teraz, a płacisz później - w 3 ratach 0%. Pierwszą z nich opłacasz dopiero za 30 dni od zakupu, a następne w kolejnych miesiącach, bez dodatkowych kosztów. Twoje zakupy z PayPo będą jeszcze bardziej Smart.

hero image

Jak to działa?

1

Krok 1

Finalizując zakupy w sklepie wybierasz usługę PayPo “Podziel na 3”, jako formę płatności za zamówienie.

2

Krok 2

Przy pierwszych zakupach podajesz swoje podstawowe dane i zatwierdzasz płatność kodem SMS lub w aplikacji.

3

Krok 3

PayPo opłaca Twoje zakupy, a ty otrzymujesz produkty, sprawdzasz je i decydujesz o tym, czy je wszystkie zatrzymasz.

4

Krok 4

Twoja płatność jest automatycznie podzielona na 3 raty 0%. Pierwszą z nich opłacasz w ciągu 30 dni od zakupów, a pozostałe w kolejnych miesiącach.

Korzyści

Całkowicie za darmo - płatność dzielisz na wygodne, nieoprocentowane raty i nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych

Nie płacisz jednorazowo, ale w wygodnych częściach - na spłatę pierwszej masz aż 30 dni od zakupu, a pozostałe opłacasz w kolejnych miesiącach

Robisz pewne zakupy - sprawdzasz produkty w domu i płacisz wygodnie później, za zakupy, których jesteś pewien

Kupujesz SMART - możesz spokojnie robić większe i droższe zakupy, nie nadwyrężając swojego budżetu i rozciągając płatność za darmo w czasie

Kupujesz wygodnie też w sklepach stacjonarnych, nie tylko online, bierzesz zakupy do domu i płacisz później w ratach 0%

Płacisz elastycznie w 3 ratach - płatność zatem rozciągasz wygodnie w czasie

Usługa Podziel na 3 dostępna w wybranych sklepach. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi SmartPlan dostępnym na www.paypo.pl.

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie, do skorzystania z płatności PayPo nie wymagamy podania danych karty kredytowej/debetowej.

2. W jaki sposób spłacę zamówienie w PayPo?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

Nie, korzystając z usługi SmartPlan z ratami 0% spłacasz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia, bez dodatkowych kosztów.

5. Do kiedy muszę spłacić transakcję?

Masz 30 dni na spłatę pierwszej raty, a kolejne opłacasz w następnych miesiącach według harmonogramu, który otrzymujesz od nas w mailu i możesz go sprawdzić w Panelu Klienta. O zbliżającym się terminie spłaty każdej raty przypomnimy Ci za pośrednictwem SMS i mailem.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę produkt?

Twoje zobowiązanie zostanie zmniejszone o wartość produktu, który zwróciłeś.

Zobacz ponad 27000 pozytywnych opinii

Jestem bardzo zadowolona z płatności z PayPo. W każdej chwili, kiedy czegoś potrzebuję, mogę zrobić szybko i sprawnie zakupy, a potem w dogodnym terminie dokonać spłaty.

Monika

5.0

Rewelacja - jak dla mnie najszybszy i najwspanialszy sposób zapłaty za przesyłki, które mogę spokojnie obejrzeć, przetestować, przymierzyć czy sprawdzić w domu. Bez nerwów, pośpiechu i zbędnego zamrażania gotówki. A przy tym tak pewnie i bezpiecznie. POLECAM

Magdalena

5.0

Nigdy się nie zawiodłam na usłudze PayPo. Czytelne i jasne zasady. Dobry system powiadomień. Korzystam i będę korzystać.

Ala

5.0

Prezentowane opinie pochodzą z serwisu Opineo. Weryfikacja opinii realizowana jest zgodnie z Regulaminem dla użytkowników serwisu Opineo.pl

Zobacz opinie na Opineo

Masz pytanie?

bok@paypo.pl

Na większość pytań odpowiadamy w ciągu 48 godzin

+48 22 333 74 60

Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00

Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora