Odkryj nowe możliwości z PayPo i daj sobie czas na płatność. Kupujesz teraz, a płacisz później - w 3 ratach 0%. Pierwszą z nich opłacasz dopiero za 30 dni od zakupu, a następne w kolejnych miesiącach, bez dodatkowych kosztów. Twoje zakupy z PayPo będą jeszcze bardziej Smart.
1
Krok 1
Finalizując zakupy w sklepie wybierasz usługę PayPo “Podziel na 3”, jako formę płatności za zamówienie.
2
Krok 2
Przy pierwszych zakupach podajesz swoje podstawowe dane i zatwierdzasz płatność kodem SMS lub w aplikacji.
3
Krok 3
PayPo opłaca Twoje zakupy, a ty otrzymujesz produkty, sprawdzasz je i decydujesz o tym, czy je wszystkie zatrzymasz.
4
Krok 4
Twoja płatność jest automatycznie podzielona na 3 raty 0%. Pierwszą z nich opłacasz w ciągu 30 dni od zakupów, a pozostałe w kolejnych miesiącach.
Całkowicie za darmo - płatność dzielisz na wygodne, nieoprocentowane raty i nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych
Nie płacisz jednorazowo, ale w wygodnych częściach - na spłatę pierwszej masz aż 30 dni od zakupu, a pozostałe opłacasz w kolejnych miesiącach
Robisz pewne zakupy - sprawdzasz produkty w domu i płacisz wygodnie później, za zakupy, których jesteś pewien
Kupujesz SMART - możesz spokojnie robić większe i droższe zakupy, nie nadwyrężając swojego budżetu i rozciągając płatność za darmo w czasie
Kupujesz wygodnie też w sklepach stacjonarnych, nie tylko online, bierzesz zakupy do domu i płacisz później w ratach 0%
Płacisz elastycznie w 3 ratach - płatność zatem rozciągasz wygodnie w czasie
Usługa Podziel na 3 dostępna w wybranych sklepach. Informacja nie stanowi oferty. Szczegóły w Regulaminie usługi SmartPlan dostępnym na www.paypo.pl.
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie, do skorzystania z płatności PayPo nie wymagamy podania danych karty kredytowej/debetowej.
2. W jaki sposób spłacę zamówienie w PayPo?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
3. Czy to bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Czy to coś kosztuje?
Nie, korzystając z usługi SmartPlan z ratami 0% spłacasz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia, bez dodatkowych kosztów.
5. Do kiedy muszę spłacić transakcję?
Masz 30 dni na spłatę pierwszej raty, a kolejne opłacasz w następnych miesiącach według harmonogramu, który otrzymujesz od nas w mailu i możesz go sprawdzić w Panelu Klienta. O zbliżającym się terminie spłaty każdej raty przypomnimy Ci za pośrednictwem SMS i mailem.
6. Co się stanie, jeśli zwrócę produkt?
Twoje zobowiązanie zostanie zmniejszone o wartość produktu, który zwróciłeś.
Prezentowane opinie pochodzą z serwisu Opineo. Weryfikacja opinii realizowana jest zgodnie z Regulaminem dla użytkowników serwisu Opineo.pl
Zobacz opinie na OpineoOd poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00
Opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora